Rodzinny STORYTELLING

Bombelki w drodze do szkoły – stockowane (taki mały żart)

Badanie przeprowadzone przez dr Marshall`a Duke`a w 2001 roku dowodzi, że dzieci
wiedzące np. gdzie ich babcia chodziła do szkoły albo czym zajmował się dziadek
(przeszłość rodziny, skąd pochodzi, jak sobie radziła):
– lepiej radzą sobie w szkole,
– lepiej stawiają czoła wyzwaniom,
– mają poczucie własnej wartości,
– mają poczucie, że są częścią czegoś wielkiego,
– są spokojniejsze.

Fragment (po angielsku) 13m 35s.
https://www.youtube.com/watch?v=Q4ChSDgVBDY#t=13m35s

3 przemyślenia nt. „Rodzinny STORYTELLING

  1. Ponieważ mają szerszą perspektywę spojrzenia na świat, patriotyzm rodzinny i lokalny pomagają w poznawaniu siebie, identyfikowaniu się z innymi, a to bardzo cenne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *